ا . سپید

منهای نیستی

ا . سپید

منهای نیستی

تو بخوای همیشه تو

ندارم  حرفی واسه تو

خوب چزوندی   دلمو

نفله کردی    عشقی داغو

آتیش زدی    خونمو

تعارفات که  کم بشه

میگم    زیادی می خوامت

تب و تابِ   داشتن تو

واسه این    هِی می پامت

شاید تو    زندگی و

همه دلیلِ بودنی

حالا من    چیکار کنم

چرا فقط   لاف می زنی

میگی لاوی  ترکوندم

خیلی مایه    اومدم

آفتابِ سوزان   تمومه

شب و سایه    اومدم

حالا  سیمین بر   تنها

رُک بگو    حرفِ نهون

نقره فامِ ماهی و   من

یکه برگی    تو خزون

چقده    زود  دیر میشه

عمرها   چه حیف   هدر میشن

همه ی بخت و  انرژی 

کلا    بی اثر میشن

تازه  تازه     کهنه  کهنه

نداره   دنیای مـا

خیلی زود   قدیم میشیم

دیروزی شد    فردای ما

 

ندارم    حرفی واسه تو

میخوام   یه عمل کنم

بیام و    روزای تلخ رو

کندوی عسل      کنم

شایدم   نشه

عزیز    فرصت کمه

تو نباشی    یکی دیگه

بعدِ هر حسرت     غمه

شاید تو    زندگی و

همه دلیل بودنی

اما   یادت باشه   رفتی  و

همش    جـِر می زنی

توی این بازی

غریبه   دستامون

آشنا    شروع کابوس دیگه است

چقده    زود دیر   میشه

عمرها چه حیف    هدر میشن

لبها خشک و  نوبتِ بوس دیگه است

با تـو     راستی معرکه است   ٢

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد