ا . سپید

منهای نیستی

ا . سپید

منهای نیستی

زندگی ما

دیگه تو  زندگیِ تو

یه کسی به نام من   نیست

برو تو    سفر سلامت

عاشقت  با جون و تن  نیست

دیگه تو   زندگیِ تو

یه سوال بی جوابه

قلبِ عاشقو   شکستی

واسه اونی    که سرابه

دیگه قلبی واسه ی  تو

نگرانِ روز و شب   نیست

راحت و بی اِسترس شد

نگرانِ سوز و تب   نیست

ندارم  غصه ی بی مرز

که اگه بری    چی میشه

میدونم  واسه همیشه

موندنی نیستی    نمیشه  2

 

اگه روزی   روزگاری

یه دلِ دیوونه  دیدی

بازم یادِ من  می اُفتی

گُلی که  از ساقه چیدی

تو سفر کردی  از این دل

یه بدُ   نشونه کردی

فرشته   دیوی در اومد

گل سرخِ من   چه زردی

دیگه تو   زندگی من

جا واسه    خودم زیاده

قفسی   که ساخته بودی

حالا تو  دستای باده

دیگه تو  زندگی من

خنده و شادی و بوسه ست

عمر غم   دیگه سر اومد

ماهیِ دلم   یه کوسه ست  . . .

 

7 / 11 / 90 

نظرات 1 + ارسال نظر
top885 جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:57 ب.ظ http://www.top885.ccz.ir

856230614بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.top885.ccz.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد