ا . سپید

منهای نیستی

ا . سپید

منهای نیستی

شیدا شدن

سکوتِ من

از ترسِ توست

ای  نا امید

از یإس توست

سقوطِ من

یه راه بد

یه انتظار

تا  ماهِ بعد

پایانِ شک

پایانِ جان

این روزها

با من   بمان

با من  بمان

تا  مـا شویم

خود ساختن

فـردا  شویم

با من  بمان

چون  کودکی

بی  اضطراب

یکی    یکی

سرودِ  مـا

یکی شدن

به پای  عشق

با   جان و تن

سکوتِ من

از خشم    نیست

از بغضِ  تو

این مرگ    چیست

سقوطِ   مـا

تنها   شدن

در خود    خموش

رسوا   شدن   .  .  . 

 

8/11/90 

نظرات 1 + ارسال نظر
سحر طباطبایی پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:51 ق.ظ http://forshahrivariha.mihanblog.com

سلام عزیزم
وبلاگ خوبی داری
به وب منم سر بزن و
اکه دوست داشته باشی با هم تبادل لینک کنیم و دوست های خوبی با هم باشیم
خوشحال میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد